PER
CERT, NO ERA MÉS QUE UN CLUB...???
Al soci del Barça només li interessa la pilota
Un 92,8% dels socis es mostren molt satisfets amb l'equip, mentre que més d'un 65% no saben quant costa l'Espai Barça ni quan comencen les obres
Els socis del Barça ho tenen clar: no els interessa res més que celebrar gols del seu equip i brindar amb cava quan s'aconsegueixen títols. Així ho demostra una macro-enquesta contractada pel club a 1.000 socis de l'entitat i que ha fet pública aquest dimarts el portaveu Josep Vives.
L'entitat ha distribuit l'Observatori Blaugrana,
un estudi que ja va realitzar el maig passat i en el qual s'analitza el
grau de coneixement i satisfacció en les activitats portades a terme
pel Barça. Un 92,8% dels socis es mostren satisfets o molt satisfets amb el club, en gran part pel rendiment esportiu. Tot i això, la xifra d'associats contents amb el joc i l'espectacle al camp és significativa: només un 17,4%, pel 61,4% del socis satisfets amb els resultats.
Contràriament al que es podria intuir després del debat electoral del juny i juliol passat, només un 0,8% dels socis estan en contra de la publicitat de Qatar Airways, una xifra residual tenint en compte la polèmica generada durant l'anterior estiu.
Contràriament al que es podria intuir després del debat electoral del juny i juliol passat, només un 0,8% dels socis estan en contra de la publicitat de Qatar Airways, una xifra residual tenint en compte la polèmica generada durant l'anterior estiu.
La comunicació, assignatura pendent
El soci blaugrana admet, tal i com demostra l'estudi, que la informació rebuda en diversos aspectes no vinculats a l'actualitat esportiva no és suficient per conèixer les activitats de l'entitat. Un 86,1% dels socis no coneix el Pla Estratègic desenvolupat pel club de cara el 2021, pel 13,9% dels que sí n'han sentit a parlar. D'aquests 13,9%, gairebé la meitat estan al corrent, únicament, de l'Espai Barça. El desenvolupament de l'Esport femení, l'objectiu dels 1.000 milions en ingressos, el projecte Masia 360, les activitats de la Fundació FCB i la idea del Barça Universitas no arriben ni a un de quatre socis.
Una dada impactant és la quantitat d'associats que no conèixen els aspectes essencials de l'Espai Barça, el projecte patrimonial més important i ambiciós dels darrers 60 anys. Un 76% no sap quant costa la construcció o s'equivoca amb la xifra, mentre que un 80,5% no coneix o s'equivoca amb l'any d'inici de les obres.
Un 87,6% dels socis, d'altra banda, tampoc està al corrent de les activitats dutes a terme o dels projectes futurs de la Fundació FCB, pel 9% que sí que les coneix bé.
El soci blaugrana admet, tal i com demostra l'estudi, que la informació rebuda en diversos aspectes no vinculats a l'actualitat esportiva no és suficient per conèixer les activitats de l'entitat. Un 86,1% dels socis no coneix el Pla Estratègic desenvolupat pel club de cara el 2021, pel 13,9% dels que sí n'han sentit a parlar. D'aquests 13,9%, gairebé la meitat estan al corrent, únicament, de l'Espai Barça. El desenvolupament de l'Esport femení, l'objectiu dels 1.000 milions en ingressos, el projecte Masia 360, les activitats de la Fundació FCB i la idea del Barça Universitas no arriben ni a un de quatre socis.
Una dada impactant és la quantitat d'associats que no conèixen els aspectes essencials de l'Espai Barça, el projecte patrimonial més important i ambiciós dels darrers 60 anys. Un 76% no sap quant costa la construcció o s'equivoca amb la xifra, mentre que un 80,5% no coneix o s'equivoca amb l'any d'inici de les obres.
Un 87,6% dels socis, d'altra banda, tampoc està al corrent de les activitats dutes a terme o dels projectes futurs de la Fundació FCB, pel 9% que sí que les coneix bé.
Un estudi de Time Consultants
L'Observatori Blaugrana ha estat realitzat, de la mateixa manera que ho va ser el del mes de maig passat, per l'agència Time Consultants, una empresa vinculada amb el president de l'entitat Josep Maria Bartomeu. Aquesta empresa va treballar activament en col·laboració amb el que va ser el seu cap de campanya, Jaume Masferrer, en les eleccions del mes de juliol del 2015.
Abans, Masferrer també va formar part de l'estratègia de campanya de la candidatura de Sandro Rosell, l'estiu del 2010.
L'Observatori Blaugrana ha estat realitzat, de la mateixa manera que ho va ser el del mes de maig passat, per l'agència Time Consultants, una empresa vinculada amb el president de l'entitat Josep Maria Bartomeu. Aquesta empresa va treballar activament en col·laboració amb el que va ser el seu cap de campanya, Jaume Masferrer, en les eleccions del mes de juliol del 2015.
Abans, Masferrer també va formar part de l'estratègia de campanya de la candidatura de Sandro Rosell, l'estiu del 2010.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada