Audiències
Arrimadas ensorra 8tv i Colau queda última a Tele5
Marc VillanuevaFoto: 8tv
Barcelona. Dilluns, 11 de desembre de 2017
La campanya electoral impregna les graelles i pots ensopegar amb un candidat al Cuines, a l'APM? o a mig capítol de Merlí. Veurem com es comporta l'audiència però el primer debat a set que va emetre La 1 va fer un trist 8,1%. Clar que el candidat a la reelecció es va reservar pel que farà TV3. Com va avançar en exclusiva En Blau, Puigdemont preveu debatre-hi des d'un plasma. Mentrestant Vicent Sanchis escalfa motors en les entrevistes cara a cara. En el cas del cap de llista de la CUP, el cara a cara va ser-ho literalment. El director de TV3 demana una travessa de resultats a cadascun dels entrevistats per obrir el sobre sorpresa durant el debat. Trobar-se Carles Riera enlloc del 30 minuts va agafar per sorpresa algun espectador i es va quedar en un 9,8% a TV3, per sota del partit del Barça de pagament al canal de Movistar (11,5%).
Pitjor li va anar a Inés Arrimadas amb Gemma Nierga a 8 al dia: un fluix 2,2% . Va optar pel recurs de l'entrevista dins un cotxe en marxa que estava esgotada abans que TV3 la fes cada diumenge a Al cotxe!. En Blau fa una proposta per revolucionar el format: que condueixi el candidat i Nierga sigui la copilot. Així coneixeríem si Albiol respecta els Ceda el paso o si Iceta es mira al retrovisor abans d'arrencar. De moment ningú arrisca, ni els candidats ni les TV i l'espectador clama al desert per alguna innovació. El més revolucionari és que l'última de la llista de Catalunya En Comú-Podem digui que és bisexual.
Que la campanya no brilla a la TV ho demostra que l'audiència de Sábado Deluxe va seguir ensorrada malgrat que Ada Colau triés no Nierga ni Sanchis sinó Jorge Javier Vázquez per fer la revelació de la campanya. Un petit 7,1% que va quedar a anys llum del Preguntes freqüents (18,6%), que la setmana passada va entrevistar la mateixa Colau però no li va aconseguir treure ni una paraula de la seva exnòvia italiana. Ustrell deu estirar-se dels cabells ara que li queden dos programes per plegar.
La sorpresa és que en plena campanya Jordi Évole renunciés al procés i optés per la pederàstia. Un Salvados necessari que va passar desapercebut en plena operació tornada del Pont i en plena campanya. Error estratègic: va quedar-se en un immerescut 8,7% mentre que Ana Pastor sap quin peix toca vendre i va entrevistar un altre polític en campanya però amb més interès perquè era un dels excarcerats: Carles Mundó d'ERC.
Va fer liderar El objetivo (10,3%) per sobre de Economia en colors (9%). Per tant, en aquesta enquesta electoral del Pont de la Puríssima, guanyen els republicans seguits de cupaires i comuns i C's es queda a la cua en interès televisiu. Encara queden 10 dies. I avui toca la traca: Sanchis vs. Albiol.
Pitjor li va anar a Inés Arrimadas amb Gemma Nierga a 8 al dia: un fluix 2,2% . Va optar pel recurs de l'entrevista dins un cotxe en marxa que estava esgotada abans que TV3 la fes cada diumenge a Al cotxe!. En Blau fa una proposta per revolucionar el format: que condueixi el candidat i Nierga sigui la copilot. Així coneixeríem si Albiol respecta els Ceda el paso o si Iceta es mira al retrovisor abans d'arrencar. De moment ningú arrisca, ni els candidats ni les TV i l'espectador clama al desert per alguna innovació. El més revolucionari és que l'última de la llista de Catalunya En Comú-Podem digui que és bisexual.
Que la campanya no brilla a la TV ho demostra que l'audiència de Sábado Deluxe va seguir ensorrada malgrat que Ada Colau triés no Nierga ni Sanchis sinó Jorge Javier Vázquez per fer la revelació de la campanya. Un petit 7,1% que va quedar a anys llum del Preguntes freqüents (18,6%), que la setmana passada va entrevistar la mateixa Colau però no li va aconseguir treure ni una paraula de la seva exnòvia italiana. Ustrell deu estirar-se dels cabells ara que li queden dos programes per plegar.
La sorpresa és que en plena campanya Jordi Évole renunciés al procés i optés per la pederàstia. Un Salvados necessari que va passar desapercebut en plena operació tornada del Pont i en plena campanya. Error estratègic: va quedar-se en un immerescut 8,7% mentre que Ana Pastor sap quin peix toca vendre i va entrevistar un altre polític en campanya però amb més interès perquè era un dels excarcerats: Carles Mundó d'ERC.
Va fer liderar El objetivo (10,3%) per sobre de Economia en colors (9%). Per tant, en aquesta enquesta electoral del Pont de la Puríssima, guanyen els republicans seguits de cupaires i comuns i C's es queda a la cua en interès televisiu. Encara queden 10 dies. I avui toca la traca: Sanchis vs. Albiol.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada