Pep Guardiola pren la paraula, però aquesta vegada no per parlar de futbol. L'actual entrenador del Manchester City ha estat entrevistat al programa L'ofici d'educar de Catalunya Ràdio i ha conversat sobre educació i societat.
Però això no ha estat tot perquè també ha estat preguntat sobre el seu futur i la possibilitat de tenir alguna responsabilitat política en el marc català. "Jo no vull ser president de res. Jo sé fer això (entrenar), m'agrada això i per a la resta m'hauria de preparar. Igual em preparo, però he de tenir ganes i ara mateix no en tinc. No em veig a cap càrrec", assegura.
El mateix que el fet de tornar a viure a Catalunya, que ara mateix no s'hi veu d'aquí deu anys amb un càrrec de responsabilitat: "Jo soc bo i m'agrada el que faig, l'altra no estic preparat. No estic preparat per fer política perquè no en sé. Sempre he pensat que els que han d'estar allà han de ser gent preparada. El nivell ha de ser el més alt possible". A més, afegeix que "hi ha gent que s'ha preparat tota la vida per fer aquella cosa que tu no t'has preparat perquè estaves fent una altra cosa".
pep guardiola 4 efe
EFE
I sobre el seu futur, ja anuncia que després de les banquetes voldrà sortir del panorama públic: "Em fa l'efecte que faré això, entrenar en futbol, fins que en tingui ganes i quan deixi de tenir ganes, desapareixeré".