El Leo Messi més íntim. El crac argentí ha concedit una entrevista a Fox Sports en què ha parlat sobre molts temes com el Barça, la selecció, Cristiano, Neymar i també sobre Guardiola i la seva vida privada.
No s'entén l'època més gloriosa del Barça sense Messi, però tampoc sense Guardiola. El davanter guarda un especial afecte pel de Santpedor i ha assegurat que "va ser un mestre per a mi, és un entrenador que avança tot el que passa en el partit".
"Puc fer una vida normal a Barcelona"
Sobre la seva família i vida a Barcelona, Messi ha assegurat que pot fer una "vida normal". "Porto els meus fills al col·legi amb la meva dona i els vaig a buscar. Tenen molts amics, sempre fan alguna cosa, tenim un grup preciós amb els pares. Tinc relació amb molts pares dels meus fills", ha explicat.
messi i antonella
El '10' ha comentat que el seu fill Thiago, el més gran, viu amb passió el futbol. "Viu tot el que és el futbol, pateix molt quan perdem, amb el Liverpool o la Copa del Rei. Vol estar al meu costat. Mateo està a una altra cosa, és petit, no s'adona quan perdem o guanyem, però no li dona importància", ha afegit.
Messi va canviar quan va tenir el primer fill
Messi ha comentat que en tenir fills va canviar la seva percepció en les derrotes. "Quan va néixer el Thiago vaig entendre que les prioritats eren unes altres i no el resultat d'un partit. Dol molt perdre però arribo a la meva casa i veig els meus fills i la meva dona i se'm passa. Abans arribava, em tancava i no volia veure la televisió i no menjava. Ara tinc l'obligació d'estar a la taula amb els meus fills. Segueixo patint però ho porto d'una altra manera", ha assegurat.
Leo Messi Thiago final Copa Barça   EFE
EFE
Al blaugrana no li agrada veure's a la televisió: "em dona vergonya". "No m'agrada veure els partits repetits, em quedo amb la imatge al meu cap, el que vaig viure en cada moment, en cada jugada", ha finalitzat.