Alimentaria 2016: nous productes que ja es poden comprar al súper
Caldo de carxofa, 'macarons' o el nou refresc Zitro ja es poden comprar als supermercats
Dimarts, 26 d'abril del 2016 - 21:30 CEST
EL PERIODICO
En la fira Alimentaria s'hi presenten centenars de novetats que algun dia arribaran a les lleixes del supermercat. En canvi, algunes marques acaben de llançar articles que potser molts ciutadans encara no saben que estan a la venda. Aquests en són alguns:
El grup Codorniu Raventós se suma a una tendència en auge: els rosats. Alimentaria en mostra diversos productes, entre ells la novetat Viñas de Anna Flor de Rosa, el primer vi rosat en la història de la marca Codorniu.
La marca Aneto ha llançat al mercat un brou depuratiu de carxofa ecològica. Elaborat només amb verdures fresques com carxofa, ceba o espàrrecs, ajuda a netejar l'organisme per sentir-se millor.
La firma basca La Cocina de Senén ha posat a la venda, en col·laboració amb Jata, un 'pack' de màquina per fer truites de patata ràpides i tot el que cal per aconseguir-ho. Només s'ha de col·locar la truita precuinada a la minipaella elèctrica.
Granini aparta els sucs per crear una beguda diferent: Zitro. Es tracta d'un refresc de gustos amb bombolles d'agulla. Arriba al mercat en tres gustos: llimona i llima, taronja i tarongina, i nabius i llimona.
Buitoni ha posat a la venda dos nous tipus de pizza. D'una banda, Pizza Fiesta: d'una mida més gran i rectangular, ve en 12 porcions per compartir. De l'altra, Sin gluten, pizzes perquè tothom pugui disfrutar d'aquest plat.
Yerbabuena llança al mercat mojitos a punt per preparar en cinc gustos: meló, síndria, maduixa, Carib i clàssic. L'usuari decideix si hi afegeix gel picat o rom, però no haurà de fer res més per disfrutar-ho.
La firma Dulcesol ha decidit acostar els típics ‘macarons’ francesos a tots els públics. La companyia ha posat a la venda safates de quatre unitats de diferents gustos d'aquest dolç.
Nestlé presenta Chocolate Blond, un nou tipus de xocolata que combina el gust dolç caramel·litzat amb una cremosa textura i, a més, el color daurat.
La companyia Danone ha portat a Alimentaria el seu primer producte creat per al mercat de la restauració: Danone Pro. Es tracta d'un iogurt 'premium', cremós i lleugerament ensucrat, ideat per a l'elaboració de receptes dolces i salades, amb un format que maximitza la higiene.
EL PERIODICO
En la fira Alimentaria s'hi presenten centenars de novetats que algun dia arribaran a les lleixes del supermercat. En canvi, algunes marques acaben de llançar articles que potser molts ciutadans encara no saben que estan a la venda. Aquests en són alguns:
GAMMA DE ROSATS DE CODORNIU
El grup Codorniu Raventós se suma a una tendència en auge: els rosats. Alimentaria en mostra diversos productes, entre ells la novetat Viñas de Anna Flor de Rosa, el primer vi rosat en la història de la marca Codorniu.
CALDO DE CARXOFA ANETO
La marca Aneto ha llançat al mercat un brou depuratiu de carxofa ecològica. Elaborat només amb verdures fresques com carxofa, ceba o espàrrecs, ajuda a netejar l'organisme per sentir-se millor.
TRUITA DE PATATA EXPRÉS
La firma basca La Cocina de Senén ha posat a la venda, en col·laboració amb Jata, un 'pack' de màquina per fer truites de patata ràpides i tot el que cal per aconseguir-ho. Només s'ha de col·locar la truita precuinada a la minipaella elèctrica.
ZITRO
Granini aparta els sucs per crear una beguda diferent: Zitro. Es tracta d'un refresc de gustos amb bombolles d'agulla. Arriba al mercat en tres gustos: llimona i llima, taronja i tarongina, i nabius i llimona.
BUITONI SENSE GLUTEN
Buitoni ha posat a la venda dos nous tipus de pizza. D'una banda, Pizza Fiesta: d'una mida més gran i rectangular, ve en 12 porcions per compartir. De l'altra, Sin gluten, pizzes perquè tothom pugui disfrutar d'aquest plat.
MOJITO YERBABUENA
Yerbabuena llança al mercat mojitos a punt per preparar en cinc gustos: meló, síndria, maduixa, Carib i clàssic. L'usuari decideix si hi afegeix gel picat o rom, però no haurà de fer res més per disfrutar-ho.
MACARONS DE DULCESOL
La firma Dulcesol ha decidit acostar els típics ‘macarons’ francesos a tots els públics. La companyia ha posat a la venda safates de quatre unitats de diferents gustos d'aquest dolç.
NESTLÉ BLOND
Nestlé presenta Chocolate Blond, un nou tipus de xocolata que combina el gust dolç caramel·litzat amb una cremosa textura i, a més, el color daurat.
DANONE PRO
La companyia Danone ha portat a Alimentaria el seu primer producte creat per al mercat de la restauració: Danone Pro. Es tracta d'un iogurt 'premium', cremós i lleugerament ensucrat, ideat per a l'elaboració de receptes dolces i salades, amb un format que maximitza la higiene.
TEMES
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada