GREUGES PER ALS VIATGERS
Rodalies i Regionals tenen 126 punts negres que causen endarreriments
Les deficiències, per reparacions pendents, poden obligar a reduir la velocitat de 130 quilòmetres per hora a 20
EL PERIÓDICO / BARCELONA
Dijous, 16 de juny del 2016 - 11:23 CEST
La sistemàtica impuntualitat dels trens de Rodalies i Regionals està determinada pel gran nombre de limitacions temporals de velocitat (LTV) que Adif aplica en els recorreguts d'aquestes línies (normalment causades per obres pendents i en curs, i altres qüestions de seguretat). Un informe públic que incideix en el fet que les deficiències a la xarxa ferroviària catalana obliguen els conductors a reduir considerablement la velocitat dels combois concreta que hi ha 126 punts foscos on els trens van molt lents per incidències que estan pendents de reparació. En alguns casos, aquests problemes fa 15 anys que esperen solució.
Aquest document, al qual ha tingut accés TV-3, detalla que n'hi ha a totes les línies, sobretot a la R-3, i que una estació com la de Sants, amb una afluència massiva de viatgers, està entre les afectades.
En aquests 126 punts, hi ha problemes o avaries pendents de resoldre, com terraplens inestables, zones amb risc d'esllavissades, risc de descarrilament o amb parts de la mateixa estructura ferroviària que presenta danys de diversa consideració. Segons les dades, algunes d'aquestes incidències poden obligar a reduir la velocitat dels trens de 130 quilòmetres per hora a 20, amb els conseqüents endarreriments.
La sistemàtica impuntualitat dels trens de Rodalies i Regionals està determinada pel gran nombre de limitacions temporals de velocitat (LTV) que Adif aplica en els recorreguts d'aquestes línies (normalment causades per obres pendents i en curs, i altres qüestions de seguretat). Un informe públic que incideix en el fet que les deficiències a la xarxa ferroviària catalana obliguen els conductors a reduir considerablement la velocitat dels combois concreta que hi ha 126 punts foscos on els trens van molt lents per incidències que estan pendents de reparació. En alguns casos, aquests problemes fa 15 anys que esperen solució.
Aquest document, al qual ha tingut accés TV-3, detalla que n'hi ha a totes les línies, sobretot a la R-3, i que una estació com la de Sants, amb una afluència massiva de viatgers, està entre les afectades.
En aquests 126 punts, hi ha problemes o avaries pendents de resoldre, com terraplens inestables, zones amb risc d'esllavissades, risc de descarrilament o amb parts de la mateixa estructura ferroviària que presenta danys de diversa consideració. Segons les dades, algunes d'aquestes incidències poden obligar a reduir la velocitat dels trens de 130 quilòmetres per hora a 20, amb els conseqüents endarreriments.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada