dimarts, 20 de febrer del 2018

A CORRE-CUITA. (7)- Tinc el cap com un bombo, però?.

Articles del Víctor

16.02.18
A CORRE-CUITA. (7)

Tinc el cap com un bombo, però?.
Això que ús dic en el títol, és la pura realitat, encara que físicament no sigui així, ja que llavors ho hauria de fer servir per a les gralles i les batucades, etc. Però de debò que tinc les neurones revolucionades, Pel Procés; Per la República Catalana; Pel President Puigdemont;Pels pactes punyeters; Pel 155, el Nou Decret de Nova Planta; Pels enèsims atacs contra el català; Pel munt de Botiflers que van sortin cada dia; Pels més de 100 dies que fa que tenim els Presos Polítics a la garjola; Per totes les mentides -Doctrina Goebbels-, que diu el Govern Espanyol, i els seus socis; Perquè aquest 155 durarà, sí o sí, “ in eternum”;Per la catalanofòbia imperant; etc. Per tot això i moltes coses més que no oblido, tinc aquest cap com un bombo, que fa que el magí no discurri clar, o com a mínim tot el clar que voldria, per poder exposar tot el munt de greuges que ens aclapara.
Però després m'he animat, ja que avui Pere Casaldàliga, el català de Balsareny, Bisbe d'Araguaia (Brasil) fa noranta anys. Sobretot de resultes de llegir un gran article d'en David Fernández (Periodista i exdirigent de la CUP), publicat a Vilaweb, amb el títol de “ En nom del Pere” en honor de l'aniversari d'aquest gran Bisbe, gran català i defensor de la Teologia de l'Alliberament,company de Monsenyor Romero, Ignacio Ellacuria o Joan Alsina,i que havia dit coses com: “Un poble només és lliure quan és independent, autònom i sobirà” . Vaig començar l'escrit, trist i confós, l'acabo content i esperançat. Hi tornarem a corre-cuita.
Víctor Lluelles i Cardona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada