02/03/2015
MWC
Ofensiva de 'Marca España' per espanyolitzar Barcelona
Carlos Espinosa de los Monteros
L'Estat presenta un show a la ciutat pel seu compte sense comptar ni amb l'Ajuntament ni amb la Generalitat
La ‘Marca España’ desembarca a Barcelona aprofitant el
Mobile World Congress, i ho farà amb un espectacle visual que desplegarà
les virtuts del ‘talent espanyol’, segons publica ‘El Periódico’. De fet, l’acte s’organitza sense la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i el seu alcalde, Xavier Trias, ni tampoc de la Generalitat. L'Estat ha passat de tot i fa l'acte pel seu compte.
L'alt comissionat per a la ‘Marca España’, Carlos Espinosa de los Monteros, ha admès a que el més normal és que existeixi “participació municipal i regional” en tots els esdeveniments que organitza aquest organisme depenent d'Exteriors. En aquest cas, assenyala, “no s'ha demanat col·laboració [a l'ajuntament ni a la Generalitat] per no donar lloc a interpretacions polítiques”.
La inauguració tindrà lloc dimarts a la nit al Moll de la Fusta. L'espectacle es podrà veure totes les nits fins al divendres i utilitza el vídeo mapping -projecció en 3D- per exhibir “el talent, la innovació i la creativitat espanyola en aquest segle XXI”, amb un destacat protagonisme per a la capital catalana.
D’aquest manera, la ‘Marca España’ desembarcarà en el Moll de la Fusta amb un espectacle que després viatjarà a Berlín i altres ciutats europees i que beu de la marca Barcelona, però al marge de les institucions catalanes.
L'alt comissionat per a la ‘Marca España’, Carlos Espinosa de los Monteros, ha admès a que el més normal és que existeixi “participació municipal i regional” en tots els esdeveniments que organitza aquest organisme depenent d'Exteriors. En aquest cas, assenyala, “no s'ha demanat col·laboració [a l'ajuntament ni a la Generalitat] per no donar lloc a interpretacions polítiques”.
La inauguració tindrà lloc dimarts a la nit al Moll de la Fusta. L'espectacle es podrà veure totes les nits fins al divendres i utilitza el vídeo mapping -projecció en 3D- per exhibir “el talent, la innovació i la creativitat espanyola en aquest segle XXI”, amb un destacat protagonisme per a la capital catalana.
D’aquest manera, la ‘Marca España’ desembarcarà en el Moll de la Fusta amb un espectacle que després viatjarà a Berlín i altres ciutats europees i que beu de la marca Barcelona, però al marge de les institucions catalanes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada