dissabte, 7 de març del 2015

L'independentisme de Mechaal encén la metxa al cartutx

L'independentisme de Mechaal encén la metxa al cartutx

Mechaal
Tot just unes hores abans de disputar-se la final de 3.000 metres llisos dels Campionats d'Europa de Pista coberta que se celebren a Praga , unes declaracions de l'atleta de Palamós, Adel Mechaal concedides al diari 'El Mundo' estan generant una agra polèmica. El motiu, mostrar afecció "a la terra que m'ho ha donat tot", posicionar-se a favor de la independència de Catalunya i manifestar que si guanya agafaria la bandera d'Espanya només per respecte
 
El talentós corredor, que parteix com un dels favorits a la final que tindrà lloc a partir de les 19: 45h (Teledeporte), al qual vam poder veure i entrevistar recentment durant un entrenament d'infart a Sabadell , va néixer a Tetuan i va arribar a Palamos amb tan sols 5 anys després que el seu pare vingués a treballar a Barcelona amb motiu dels Jocs Olímpics de Barcelona, ​​gràcies a una indemnització fruit d'un greu accident de trànsit en què es va veure embolicat.
Coses del destí, 20 anys després, Adel Mechaal s'ha convertit en un dels grans de l'atletisme espanyol i parla sense embuts del paper que ha jugat la federació amb ell. Cap. "La Federació Espanyola no m'ha ajudat. Quan vaig complir els 18 anys, demanava la nacionalització i vaig intentar que agilitessin els tràmits per poder competir a l'Europeu sub 23, però m'ho van negar. Ho van fer per Bezabeh i no per mi, i allò em va impedir rebre ajudes, competir en milles i trobar sponsors ".
Admet que després de publicar una foto votant el 9-N a favor de la independència de Catalunya, o declarar al mateix diari que trauria l'estelada quan pugés al podi no va agradar ni a instàncies federatives ni en el Consell Superior d'Esports, i l'hi van fer saber "Em van transmetre que no els havien agradat algunes de les meves declaracions, que ja no era un atleta de poble i que no podia faltar el respecte als espanyols. No ho faré, agafaré la bandera d'Espanya per respecte si cal, però no em impediran votar ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada