dimarts, 18 de novembre del 2014

Una àvia de 96 anys s'autoinculpa davant el Fiscal pel 9-N

DESPRÉS DEL 9N
18/11/2014
Consulta

Una àvia de 96 anys s'autoinculpa davant el Fiscal pel 9-N

 Carta de Maria Parellada al Fiscal General de l'Estat


Carta de Maria Parellada al Fiscal General de l'Estat

“Ha arribat ja l'hora que cadascú segueixi el seu camí, sense imposicions, democràticament”, diu la carta de Maria Parellada

Nerea Rodríguez
El Singular
Maria Parellada és veïna de Barcelona, té 96 anys i ha enviat una carta al Fiscal General de l’Estat autoinculpant-se per haver votat Sí-Sí el 9-N. La missiva comença explicant que “em dirigeixo a vostè per testimoniar-li que en la votació del 9 de novembre vaig votar Sí-Sí, com part del poble català que ha esperat 300 anys la comprensió i el respecte del poble espanyol”.

I continua el text, escrit a mà i en castellà: “Tinc 96 anys i he estat testimoni de les injustícies que han produït al meu país la intransigència militarista espanyola, la falta d'honor a la paraula i la nul·la atenció a la democràcia. El meu avi, Notari, va deixar escrit que no veia possible la comprensió dels nostres pobles. El meu pare, advocat i diputat, ens va ensenyar la distància de personalitat entre els pobles d'Espanya”.

Finalment, conclou: “Jo igualment des de petita només he estat catalana; he respectat i admirat les qualitats del poble espanyol, com a veïns estimats. Però ha arribat ja l'hora que cadascú segueixi el seu camí, sense imposicions, democràticament”.

Aquesta és la carta enviada per Maria Parellada al Fiscal General de l'Estat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada